Onsdag.

Havla veckan gjord på jobbet och måste säga att det har gått väldigt fort. Jag hoppas resten av veckan går lika fort så tisdagen kommer fort. Jag och D åker nämligen till Turkiet då, och det ska bli helt underbart. Att få spendera tid på stranden hela dagarna med en bra bok och en drink i handen ska inte bli helt fel.
Jag hade inte det bästa vädret på semestern så nu ska det bli skönt med lite sol .
Det är lite ensamt i lägenheten måste jag säga, jag har varit själv sen i månsags och D kommer inte hem förns på lördag. Men lite skönt är det också, att få fläka ut sig i sägen är de bästa som finns. En vecka går bra men sen vill jag inte vara själv längre. Mannen har det bra ute i skärgården medans jag är inne i stan och jobbar? Que? Det borde vara tvärt om.

Men men, jag får pengar medans han får vara fattig ;)




(Vindö 2010)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0