Lördag

Nu är de helg, skönt. Igår jobbade jag hela dagen och efter jobbet gick jag och min älskling på stan en sväng. Han skulle köpa precent till sin bror som fyller 28 idag. Hittade en hel del till mig också, som vanligt när vi går på stan.
Idag kommer min kära vän Linda hit, ska snart dra mig mot stationen och möta henne. Kommer förmodligen vara dö mycket folk på stationen och på stan eftersom att idol är i stockholm idag och Lady gaga sjunger i globen. Förövrigt kan jag berätta att Lady gaga var och åt på Beirut cafe i går och de ligger bara några meter i fårn vårat hus. Vi hoppas på en regn fri kväll så jag och Linda kan ta oss ut i Stockholms natten, enligt Yr ska de sluta regna runt 22 de låter toppen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0