Tgif

Så himla skönt att helgen snart är här. Det bästa av allt är att jag tar tåget hem efter jobbet och åker inte tillbaka förns på mändag. Det ska bli så himla skönt att åka hem och träffa familj och vänner. Sen är det UNDERBART att slippa va i lägenheten ett tag, vi renoverar för fullt och det är total kaos i lägenheten.
Min kära mormor fyllde år i torsdags så jag ska fira henne lite. Ringde och gratta henne i torsdags..

-Karin
-Ja hej det är Linn, Grattis på födelsedagen.
-Åh tack, är du hemma? Eva är här och ska hämta hem hunden nu.
-Jaha, jo jag kommer hem i helgen. Är mamma också hos dig nu?
-Nee jag är helt själv. (Mamma i bakgrunden, men jag är ju visst här!!)

Hahah blir man 91 år har man rätt att vara virrig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0